Není snadné udržet pořádek
Zatímco většina lidí se snaží udržovat svou domácnost čistou, na pracovišti to pro ně bývá problém. Mnozí lidé se totiž spoléhají na to, že za ně někdo uklidí. A i když samozřejmě každá firma najímá úklidové firmy, které se o udržování úklidu starají, samotní zaměstnanci kanceláře by se neměli spoléhat jen na ně a sami by měli dělat maximum pro to, aby to v kanceláři a společných prostorách vypadalo normálně. Někteří zaměstnanci v kancelářích často neuklidí ani nádobí po sobě, natož aby používali například wc štětku. Mnozí zaměstnanci úklidových firem dlouhodobě poukazují na to, že pro některé jedince je problém udržovat v práci základy čistoty a úklidu. Potom je pro úklidovou firmu těžší uklidit vše při velkém úklidu, úklid zabere víc času, a navíc je potom i dražší.
Jak udržet pořádek a čistotu v kanceláři mezi dvěma profi úklidy Modryzralok.cz?
Většina společností chce mít uklizeno každý den, kdy se vyhazují odpadky, umývá se nádobí a doplňují se hygienické potřeby. Během velkého úklidu se myjí skříňky, sanita, doplňují se chybějící věci, myjí se spotřebiče a také se myjí všechny ostatní povrchy. Velký úklid se provádí skutečně důkladně, a proto je potřeba aby zaměstnanci měli snahu udržet uklizené prostory co nejdéle. Jak tedy na to?
-
Vracet nádobí do skříněk, špinavé nádobí ihned umývat/dávat do myčky
-
Nečistoty hned utírat, aby nezaschly
-
Vracet věci na svoje místo
-
Utírat po sobě stůl v jídelně i v zasedací místnosti
-
Odpadky vyhazovat do koše
Není toho moc a jsou to věci které snad každý doma dělá automaticky. V případě že máte mezi sebou lidi, kteří nic z toho nedělají, je dobré provést školení nebo poukázat na to že někdo po sobě neuklízí. V tomto případě je ale nutné dobře zvolit formu komunikace, aby naopak nedošlo k vyhrocení situace. Dobré je také nechat se proškolit od úklidové firmy, která všem vysvětlí nutné minimum úklidu společných prostor.